[LINUX:20565] PostacI.

From: mavi@webser.hay.net.tr
Date: Sat 14 Oct 2000 - 15:34:03 EEST

PostacI ilk cIktIgInda Umut bey'e mail atIp tebrik etmistim boyle bir
calIsmadan dolayI.Cok sevinmistim bizlerden birileri boyle seyler
yaptIgI icin.Ama postacI yI denemedim hic , simdilik webmail yazIlImInI
degistirmek istemedigim icin.Ama bizlerden birinin boyle bir calIsma
yapmasI guzel.
Butun bunlara ragmen bazI seyler bana ters geldi.Mesela Selami Aksoy
arkadasImIz kurmaya calIsmIs , kurmus porgramI.Eksik gordugu yerleri ,
hosuna gitmeyen kIsImlarI rapor etmis.Bundan daha sevindirici bisey
olabilir mi ???
Yani programI bizlerden biri yazdI diye neden "yigidi oldur hakkInI
yeme" triplerine giriyoruz ki?Hemen cekelim programI , kuralIm , sonra da
"vay bee , bizim Turkler yazdI ya kesin canavar bi yazIlImdIr bu"
olayIna
girmeketense ,program hakkInda yapIcI elestiriler yapmak en iyisi.
Yok eger birisi yapIcI degil de oylesine laf atIyorsa o konu baska ama
zannetmiyorum boyle yapIlacagInI.

Umut bey'in mailini okudum su kIsIm bana tuhaf geldi :

"Son gunlerde olusan bir kac gelismeden de soz ederek sozlerimi bitireyim.
Programi bundan 1 kac hafta oncesine kadar tek basima gelistiriyordum. Ta
ki,
Belcika SUN' dan Frederik, Porttekiz' den de Jaoa adli iki arkadas bana
katilana kadar. Benim kendi ulkemden gormedigim kodlamada yardimi baska
ulkelerden insanlar veriyor. Bilmem artik bu programa ne kadar Turk
programi
diyebiliriz?"

YazIlImIn gelismesine yurtdIsIndan birilerinin destek olmasI da
sevindirici...
Ama "Turk PorgramI" diye bisey var mI , varsa nedir merak ettim
dogrusu.???
Turklerin yazdIgI programa "Turk ProgramI" mI deniyor?
AyrIca bu programIn "Turk ProgramI" mI olmasI gerekiyor , ise yarar bisey
olmasI icin.
Eger Turk'lerden cok kisi yardIm etseydi ve yurtdIsIndan da birileri
yardIm etseydi , ve program daha da gelisseydi biz bu programa ne
dicektik??? , cogunluk Turk'ler oldugu icin Turk programI mI
diyecektik????

iste bunlar da benim kafama takIlan seyler.

PostacI ' nIn daha da iyi yerlere gelmesi dileklerimle...

Selamlar.SaygIlar