[LINUX:20562] Re: Postaci 1.1.0

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Sat 14 Oct 2000 - 14:39:04 EEST

On Sat, 14 Oct 2000, Hakan Koseoglu wrote:

> Ben de cok kisa ve oz olarak iki satirla cevap vereyim, iste cevap:
> Begenmiyorsaniz, kullanmazsiniz...
> Begeniyorsaniz ve kullanmak istiyorsaniz GPL olan acik kodu istediginize
> gore degistirirsiniz...

Hocam sana bu tUr bi mail yazma hakkI dUSmez gibi geliyor.. iyi niyetle
yazIlmIS bir maile terbiyesizce cevap yazma hakkInI birileri kullanmasI
gerekiyorsa bu siz deGilsiniz kurura bakmayIn..

Ben IMP kullanIyorum.. Ama Postaci veya Basilix ten birisini (tUrkler
geliStiriyor diye) bunun yerine kullanmak istedim.. Ve ikisini de inceledim
Basilix iCin gOrUSlerimi Murat Arslan'In kendisine yazdIm.. PostacI'nIn
duyurusunu da bu listeden okuduGum iCin hem diGer kullanan kiSiler iCin bi
test amacI taSIsIn hem de yazan arkadaS var olan hatalarInI dUzeltsin diye
buraya yazdIm..

TarzImI biraz sert bulmuS olabilirsiniz.. Hatta bu tarzImdan dolayI bana
CIkIp birisi kUfUr de edebilir (Umut GOkbayrak).. Ama Su yukardaki
satIrlarI yazmak size dUSmez kusura bakmayIn..