[LINUX:20535] Ynt: Postaci 1.1.0

From: Muhammed SOYER (ms@ges.net.tr)
Date: Fri 13 Oct 2000 - 21:23:53 EEST

yigidi oldur hakkini yeme diye bir soz vardir ..Ben sahsen cok takdir ettim
.Ciidi bir eksik idi bizim bir yazilimimiz yoktu gpl olan

ben 1.0 ini kullanmis idim ,ondan once baya bir webde kullanabilecegim bir
webmail yazilmi aramis idim
ticari bir kurulus oldugumuz icin bir cogu bize uymuyor idi (gpl degiller)
sonra postaciyi denedim baktim aradigim hersey var .Bir kac eksigi vardi ,
onlarda 1.1 de duzeltilmis
ayrica open source olmasinin esprisi burada degil mi ,eksik olan bir sey
varsa gordugunuz , vakti ve ilgisi olan birileri duzeltir
herkes mutlu olur boylelikle ..

saygilar
-msoyer

ICQ # 14765177