[LINUX:20534] RE: Ynt: Re: mail server kurmak istiyorum

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 13 Oct 2000 - 20:55:39 EEST

> high-end systemler icin sendmail(ben sendmailciyim
> daha dogrusu digerlerine ile daha hic calismadim)
> patchlerini nerde bulabiliriz murat?Merak ettimde
> ileride isime yarayabilir.Hem ufkum (listedeki
> herkesin ufku desem daha ii oluR) acilmnis olur

Selam,

Ozellikle 8.8.x/8.9.x ler icin etfrata oldukca fazla miktarda patch
var. Tabii 8.10.x veya 8.11.x kullaniyorsan bunlara pek gerek kalmiyor.

Bunun yaninda bazi tuning ler yapabiliyorsun.

http://linuxperf.nl.linux.org

yine mysql ve postgresql icin patchleri yapman lazim. Bunlari da freshmeat
ten filan bulabilirsin. Yine gerek 8.10.x ve 8.11.x icin security
patchleri var. Bunun yaninda uye oldugum performans, security
listelerinden gelen patchler var. Altavista veya google veya diger arama
motorlarindan arama yaptigin zaman karsina daha fazla bilgi cikacaktir.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC