[LINUX:20283] Ynt: Ynt: Re:

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Mon 09 Oct 2000 - 12:15:23 EEST

Ya biraz Subjektif bir fikir olacak ama ben de katiliyorum.Slackware 3..6 da
sendmail,apache,ftp servislerini cok rahat verdim.X ve Turkce hic
kullanmadim.Ne zaman RH'ye gecildi o acaip linux.conf nerden getirdiyse eski
sendmail.cf'i cakip cakip duruyordu sonunda linux.conf sacmaligini disable
etmek zorunda kaldik.Slackware sunucular icin cok saglam X'i hic
calistirmadigim icin bilemeyecegim.Bir de su var belki benimde bilgi
eksikligimden ve tembelliğimden ileri gelebilir ama Slack'ta ne compile
edeceksem hic bir guncel yazilimi calistirmamazlik etmedi,RH'de ne zaman
make dediysem su yok, bu yok,sunu bulamadim,o olmaz,cart dynamic
library,curt so library,ld path'in yanlis,aaaaa libcurses yok,kör müsün orda
duruyor işte ncurses'e linklenmiş vb vb gibi hatalar verdi.Ben Slack
diyorum,temel servisler için sorunsuz çalışmıştı..

Orhan Berent