[LINUX:20284] Oracle import

From: Bilgi Ýslem Daire Baskanligi (linux@bim.cumhuriyet.edu.tr)
Date: Mon 09 Oct 2000 - 12:20:57 EEST

Arkadaslar,
uzun suredir linux uzerinde oracle calismalari yapiyorum.
Su anda hem test hemde gercek olarak kurumumuzun
hastane saymanlik muhasebesini
5-6 kullanicili olarak RH 6.2 ve Oracle 8.1.6 uzerinde
Visual Basic ile yazdigim programla calistiriyorum.
(Program bir yildir calisiyordu da veritabanini linux'a cektim)
Hic bir problem yasamadim. Performansi da default
ayarlara ragmen cok guzel.

Ancak bizim hastane otomasyonunun oracle'daki veri tabanini
tamamiyle linux uzerindeki oracle aktarayim dedim.
Tum database'i once export yaptim. Sonra Linux uzerindeki
oracle import yapmak istedim. yaklasik 10 adet kadar table
aktarildiktan sonra Segmantation Fault diye bir mesaj
yaziliyor ve import islemi sona eriyor. Tabi bu arada
bir de core olusuyor. Bu hata mesaji Oracle'in degil
linux'un bir hata mesaji gibi geldi bana.
Velhasil tum databasi aktaramadim. Bu konuda onerisi olan
arkadas varmi? Tesekkurler..

Kurdugum Konfigurasyon soyle..
Belki bazi arkadaslarimiza yardimci olabilir.

isletim sistemi : RedHat 6.2
Veritabani : Oracle8i 8.1.6
JRE : JRE 1.1.8
Board : Asus K7V
islemci : AMD K7 750Mhz
IDE HDD : 13 Gb. 5200 Rpm Seagate
SCSI HDD : 18 Gb 7200 Rpm Seagete Barracuda
SCSI Kart : Iwill DU3190 (320Mb/sn)
Memory : 512 Mb