[LINUX:20306] Re: Ynt: Ynt: Re:

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Mon 09 Oct 2000 - 15:06:10 EEST

Evet haklisiniz, RedHat 6.2'deki LinuxConf hicbirseyi yazmadigi gibi, bir
suru seyide altust ediyor, Mandrakenin DrakConf'u ise mukemmelen calisiyor.
Bunu daha once listeye yazmamiz lazimdi, RedHat firmasi 0'dan simdi zilyoner
oldu, ayrica butun dunyada en fazla kullanilan surum oldu, 7.0 hakkinda
okudukca bunlarin MicroSort icin calissalar Linux gelisimini ancak bu kadar
tahrip edebileceklerini dusunuyorum.

Iyi calismalar