[LINUX:20010] RedHat 7.0 Problemleri

From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Sun 01 Oct 2000 - 07:37:01 EEST

Listeye bu maili daha once de gonderdim ama gitmedi, o yuzden bir daha
yaziyorum.
--------------------------------

Selamlar.

Gecen gun yeni RedHat'in ISO'sunu indirdim ve bir CD'ye attim, sonra da bir
guzel kuruluma basladim. Custom sectikten sonra paketlerimi sectim ve devam
etmeye calistigimda bir hata verdi ve bu hatanin bir Anaconda bug'i
olabilecegini soyledi. Text modda da denedim, ayni hatayi aldim.

Ben de KDE Workstation secip, Custom olmayan bir sistem kurayim dedim (sonra
RPM ile ayarlarim diye). Bu sefer kuruldu ve sistemi yeniden baslattim.
Guzelce calisiyordu, RPM'leri ayarladim (bana zor geldi tabi, Custom cok
daha kolay oluyordu).

Sira kernel derlemeye gelmisti, ayarlari yaptim ve derlemeyi baslattim. Bu
sefer de "smp_num_cpus" degiskeninin bulunamadigini soyledi. Adindan bu
degiskenin coklu CPU ozelligiyle ilgili oldugunu dusundum ve o ozelligi
actim. Bu sefer derledi, ama modulleri olusturmak icin "make modules" dedim
ve yine hatalarla dolu bircok mesaj aldim.

Sanmiyorum ki RedHat bu kadar bug dolu olsun. Acaba ISO'yu download ederken
mi bir sorun olustu, diye dusundum. Ama oyle olsaydi hic kurulmazdi diye
dusunuyorum.

Not: Ilk 500MB kadarini ftp.gazi.edu.tr adresinden, geri kalani da
ftp.marun.edu.tr adresinden indirdim.

Iyi calismalar.
Serdar Ozler
http://efsane.sitebest.com