[LINUX:20011] Re: RedHat 7.0 Problemleri

From: Mehmet OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Sun 01 Oct 2000 - 09:58:06 EEST

Selam. Ben linux.org.tr den cektim. Benim de tesbit ettigim hatalar soyle
oldu.

(Kurulumu Everything secerek yaptim)

gcc nin eski bir versiyonu yuklu geliyor ve bug iceriyor. bi kac gun sonra,
gcc zirvalamaya ve bug reportu gondermem gereken e-mail adresini cikarmaya
basliyor.

apache ssl mysql php destegi ile gelmis. ama eski mysql var uzerinde. bende
uninstall edip yenilerini kurmam gerektigini dusundum. neticede rpmleri
uninstall ile kaldirdim. geriye source lardan yukledigimde ise, ne apache
php , ne php mysql , ne de mysql apache ile birlikte calisabiliyor.

ayrica, libc hatalari cogalmaya basladi bu islemden sonra.

ben derimki, 7.2 cikasiya kadar beklemek faydali olabilir.