[LINUX:20013] Re: RedHat 7.0 Problemleri

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 01 Oct 2000 - 10:39:52 EEST

> Selamlar.

Selam,

> [...]
> RPM ile ayarlarim diye). Bu sefer kuruldu ve sistemi yeniden baslattim.
> Guzelce calisiyordu, RPM'leri ayarladim (bana zor geldi tabi, Custom cok
> daha kolay oluyordu).
>
> Sira kernel derlemeye gelmisti, ayarlari yaptim ve derlemeyi baslattim. Bu
> sefer de "smp_num_cpus" degiskeninin bulunamadigini soyledi. Adindan bu
> degiskenin coklu CPU ozelligiyle ilgili oldugunu dusundum ve o ozelligi
> actim. Bu sefer derledi, ama modulleri olusturmak icin "make modules" dedim
> ve yine hatalarla dolu bircok mesaj aldim.

Hangi hatalari aldigini yazar misin?

Hatta

#make dep clean bzImage modules modules_install 2>>cikti 1>>cikti

seklinde olusan cikti dosyasini yollayabilir misin?

Bu arada

#make dep
#make clean
#make bzImage
#make modules
#make modules_install

veya

#make dep;make clean;make bzImage;make modules;make modules_install

seklinde komutlari vermek yerine direk olarak tek satirda

#make dep clean bzImage modules modules_install

seklinde verebilirsiniz.(Hakan Terzioglu' na tesekkurler:)))

> Sanmiyorum ki RedHat bu kadar bug dolu olsun. Acaba ISO'yu download ederken
> mi bir sorun olustu, diye dusundum. Ama oyle olsaydi hic kurulmazdi diye
> dusunuyorum.

ISO yu download sirasinda problem olsa idi kurulum bile olacagini
dusunmuyorum.

Ama bu RedHat in surekli yaptigi birsey degil mi? Her dagitiminde
kurulumda boyle sacma sapan aksakliklar oluyor. Defalarca test edilen bir
sistemin boylesine hatalar vermesi ise bence sacmaliktan baska birsey
degil.

Tekrar cekin ISO yu bakin derim ayni problemler varsa da ne diyim yani.

SuSE yi tavsiye ederim bosverin RedHat i:))

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC