[Gelistirici] bu karari nasil aldik?

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
29 Mar 2011 Sal 11:42:57 EEST

Selamlar,

9 Mart 2011 10:29 tarihinde Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> yazdı:
> Selamlar,
>
> İnanılmaz derecede haklısınız arkadaşlar, ben sadece aramıza yeni katılan
> (hem geliştirici adayı, hem de çalışmaya başlayan) arkadaşların paket almak
> istediklerinde nasıl paket almaları gerektiklerini yazmaya çalıştım, tabi bu
> arada nasıl bırakılacağını da düşünmeye başladım :)

Aşağıda açıklamaya çalıştığınız konulara itiraz etmiyorum ben. Yönteme
itiraz ediyorum. Sorun 1 yılı kabul edip etmemek değil. Bu kadar
önemli bir konuyu tek başınıza düşünüp hayata geçirmemeniz lazım.
Haydi geçirdiniz diyelim bunu blog'dan mı öğreneceğiz?

Ayrıca belge hala durduğu yerde duruyor. Ben yazayım zamanla düzelir
diyorsanız bu kabul edilebilir bir şey değil. Kimin ne zaman
geliştiriliciğinin sona ereceğine tek başınıza karar veremezsiniz. En
azından verememeniz lazım.

---
Necdet Yücel