[Gelistirici] bu karari nasil aldik?

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
29 Mar 2011 Sal 12:29:31 EEST

 On Tue, 29 Mar 2011 11:42:57 +0300, Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>
 wrote:
> Aşağıda açıklamaya çalıştığınız konulara itiraz etmiyorum ben. Yönteme
> itiraz ediyorum. Sorun 1 yılı kabul edip etmemek değil. Bu kadar
> önemli bir konuyu tek başınıza düşünüp hayata geçirmemeniz lazım.
> Haydi geçirdiniz diyelim bunu blog'dan mı öğreneceğiz?

 Bu konuda haklısınız, daha önce söylemiş olduğum gibi biraz aceleci ve
 heyecanlı davrandım. Sadece tek bir yöne açıklık getirmeye (nasıl paket
 alınır) çalışırken diğer tarafı da ortaya çıkarmaya çabaladım.

> Ayrıca belge hala durduğu yerde duruyor. Ben yazayım zamanla düzelir
> diyorsanız bu kabul edilebilir bir şey değil. Kimin ne zaman
> geliştiriliciğinin sona ereceğine tek başınıza karar veremezsiniz. En
> azından verememeniz lazım.

 Bunlar dün gece benim telaşım ile olan şeyler, topluca bir karar alınmış
 durumda değil. Blog'umu sildim, ve developer'da index'ten çıkardım.

 Hepinizin yorumunu almam gerekiyordu, tekrar özür dilerim.

 Kimsenin geliştiriciliğine son vermeye çalışmadım, sadece 1 yıl boyunca
 (sürüm döngüsü içerisinde, daha önce anlatmış olduğum anlam ile)
 ilgilenilmeyen paketleri, sahipsiz olarak işaretlenir demek istedim. Ayrıca
 bu paketler sahipsiz olarak işaretlenmeden duyurusu yapıldığında, açıklama
 getiren kişilerin paketleri, tabiki sorulmadan sahipsiz işaretlenmemeli, bu
 şekilde tabiki olamaz :)

 Bu konularda hemfikir miyiz peki?

 İyi çalışmalar,

--