[Gelistirici] bu karari nasil aldik?

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
28 Mar 2011 Pzt 22:52:15 EEST

On Mon, 28 Mar 2011 22:19:48 +0300
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Böyle bir karar almadık, olayın niye böyle geliştiğini (karar alınmış
> gibi blog ile ortaya konduğunu) ben de merak ediyorum. Semen yine tez
> canlılık etti sanırım, ne olduğunu açıklarsa iyi olur.
>
>  Kendi açımdan bu tarz konuların bu listede konuşulması,
> kararlaştırılması gerektiğini düşünüyorum. Benim de bazı fikirlerim
> var, ama burada konuşmadan da karar halini alması doğru değil.

Onur'la hemfikirim, Semen'in tez canlılığı biraz da en kısa sürede
süreçleri belli olmayan kısımların kurallar dizisini ortaya çıkarmak
isteğinden kaynaklanıyor bence, tabi kendisi daha detaylı anlatacaktır
neyi neden yaptığını, yani anlatsa iyi olur :)

Geliştirme süreci de açık olan bir projede kararların son halinin
alınmasında asgari müştereklerde mütabakata varmanın gerekliliğini
savunuyorum.

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>