[Gelistirici] bu karari nasil aldik?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Mar 2011 Pzt 22:19:48 EEST

On Mon, 28 Mar 2011 21:57:42 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,
>
> Az önce pardus gezegeninde Semen Cirit'in yazısını gördüm. Paket
> alma/bırakma ile ilgili bir takım kurallar belirlenmiş. Belgenin bir
> satırında şöyle diyor:
>
> After one year, if there is not any commit from the package maintainer
> all the packages that he maintains, are automatically get orphaned and
> the package maintaner status gets suspended.
>
> Hadi karar alınırken fikrimiz alınmıyor, haber de mi verilmeyecek
> artık geliştirici listesine? Üzerimizdeki paketlerin sahipliğinin
> [...]

 Böyle bir karar almadık, olayın niye böyle geliştiğini (karar alınmış
gibi blog ile ortaya konduğunu) ben de merak ediyorum. Semen yine tez
canlılık etti sanırım, ne olduğunu açıklarsa iyi olur.

 Kendi açımdan bu tarz konuların bu listede konuşulması,
kararlaştırılması gerektiğini düşünüyorum. Benim de bazı fikirlerim
var, ama burada konuşmadan da karar halini alması doğru değil.