[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
29 Oca 2011 Cmt 16:48:13 EET

On 29.01.2011 16:38, Gökçen Eraslan wrote:
> 29 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 16:23:15) Anıl Özbek şunları yazmıştı:

> Buna ben de katılıyorum. *Sadece* bileşen sorumlusunun ACK'ı gerekiyorsa,
> başkalarının gelip ACK vermesi, eve yeni gelen birisine "Sen mi geldin" diye
> sormak gibi geliyor bana.

Bileşen sorumlusu bir tane değil ki. Ağaç olarak aşağı iniyor. Böyle
yaparsak ben ACK almış bir paketi incelerken, önceki ACK'ı verenin o
ağaçta herhangi bir sorumluluğu var mı diye bakmam lazım her seferinde.
Bunun yerine ACK'lar birikir, review'a alan geliştirici de ACK'lardan
birinin bileşen sahibine ait olup olmadığına bakar.

--
Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng