[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
29 Oca 2011 Cmt 16:38:27 EET

29 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 16:23:15) Anıl Özbek şunları yazmıştı:

> Şu şu boşu boşuna bağlanmış kütüphaneler var, simge etiketi yok, desktop
> dosyasında şu şu hatalar var vb. şekilde inceleme yazması geliştiricinin
> paketi incelediğini göstermeyecek de bir ACK mı gösterecek. Ha derseniz
> paketin hiç bir sorunu yok ama geliştirici incelemiş bunu nasıl belirtecek?
> PING vs.

Buna ben de katılıyorum. *Sadece* bileşen sorumlusunun ACK'ı gerekiyorsa,
başkalarının gelip ACK vermesi, eve yeni gelen birisine "Sen mi geldin" diye
sormak gibi geliyor bana.

"Paketleri muhakkak sadece ve sadece 2 kişi gözden geçirsin" demiyorum, herkes
gözden geçirsin, hata bulduğunda yazsın ama, ACK demek "paketin depoya
girişini onaylıyorum" demek, fazlasının bir anlamı yok ki. Hatta anlamı
olmadığı gibi, sürece aşina olmayan kişiler için 2. ACK, "paketi depoya
alabilirsin" izlenimi verebiliyor, kaç sefer başımıza geldi bu durum
biliyorsunz. Sonra pardon deniyor paket depodan silinip, review'e geri konuyor
vs. vs.

--
Gökçen Eraslan