[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
29 Oca 2011 Cmt 16:23:15 EET

29 Ocak 2011 16:13 tarihinde İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com> yazdı:

> olmayanların pakete ACK vermesi beni rahatsız eder.
>>

> Bu senin kişisel sorunun.

Buradan bunu çıkarmak pek de zor olmasa gerek?

> Bileşen sorumlusu ack verdikten sonra da gözünden kaçan bir şeyi başka bir
> geliştirici gelip paylaşabilir, eğer başka birisi daha paketi incelediyse
> oraya ack yazmadığı takdirde kimse başkasının da incelediğini bilmeyecek
> değil mi, oraya gidip ack yazmanın da bir mantığı var ve bu artislik yapmak
> değil sandığının aksine.

Şu şu boşu boşuna bağlanmış kütüphaneler var, simge etiketi yok, desktop
dosyasında şu şu hatalar var vb. şekilde inceleme yazması geliştiricinin
paketi incelediğini göstermeyecek de bir ACK mı gösterecek. Ha derseniz
paketin hiç bir sorunu yok ama geliştirici incelemiş bunu nasıl belirtecek?
PING vs.