[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
29 Oca 2011 Cmt 16:13:12 EET

2011/1/29 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>

> [...]
>
> Bir paketi inceledikten sonra ve onun hakkında ACK verdikten sonra bileşen
> sorumlusu olmayan bir geliştiricinin o pakete gelip ACK vermesinden rahatsız
> oluyorum.
>
> Burada rahatsızlığımın yanlış anlaşılmaması için açıkça ifade etmeye
> çalışayım. Ben pakete ACK verdikten sonra tüm Pardus geliştiricileri de
> gelip paketi inceleyebilir, bununla ilgili bir sorunum yok ama bu
> geliştiricilerden bileşen sorumlusu olmayanların pakete ACK vermesi beni
> rahatsız eder. Benim incelemeyi adam akıllı yapmadığımı düşündüğü için bunu

Bu senin kişisel sorunun.

> Sadece bir kere oldu bana ve bir şey demedim ama bundan sonra olması
> halinde rahatsızlığımı ilgili geliştiricilere kayıt üzerinde bildireceğim.

Bileşen sorumlusu ack verdikten sonra da gözünden kaçan bir şeyi başka bir
geliştirici gelip paylaşabilir, eğer başka birisi daha paketi incelediyse
oraya ack yazmadığı takdirde kimse başkasının da incelediğini bilmeyecek
değil mi, oraya gidip ack yazmanın da bir mantığı var ve bu artislik yapmak
değil sandığının aksine.