[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
29 Oca 2011 Cmt 15:43:05 EET

Merhaba,

Bir kayıt üzerinde geçiyordu, bir paketçi ve incelemeci olarak beni de
ilgilendiren bir konuydu durumu burada konuşmanın iyi olacağını düşündüm.

Bir paketi inceledikten sonra ve onun hakkında ACK verdikten sonra bileşen
sorumlusu olmayan bir geliştiricinin o pakete gelip ACK vermesinden rahatsız
oluyorum.

Burada rahatsızlığımın yanlış anlaşılmaması için açıkça ifade etmeye
çalışayım. Ben pakete ACK verdikten sonra tüm Pardus geliştiricileri de
gelip paketi inceleyebilir, bununla ilgili bir sorunum yok ama bu
geliştiricilerden bileşen sorumlusu olmayanların pakete ACK vermesi beni
rahatsız eder. Benim incelemeyi adam akıllı yapmadığımı düşündüğü için bunu
yaptığını düşünürüm. Sadece bir kere oldu bana ve bir şey demedim ama bundan
sonra olması halinde rahatsızlığımı ilgili geliştiricilere kayıt üzerinde
bildireceğim.

İyi haftasonları,
Anıl.