[Gelistirici] 2011'e Alacagim Paketler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
28 Oca 2011 Cum 11:01:29 EET

On 28.01.2011 01:06, Anıl Özbek wrote:
> 25 Ocak 2011 18:06 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com

> Ya da benzer şekilde listede bu mesaj üzerinde ilgili yerleri
> alıntılayarak, paketi üzerine alarak ya da kullanıcılarca çokça
> istenmesi gibi haklı sebeplerle üzerine almayarak yapacağı
> değişiklikleri belirtebilirdi.
>
> Vereceğim cevap yine: Tamam, kolay gelsin, görüşürüz, Anıl olurdu.

Selam. Bugzilla'da açık hatası olduğundan ve bana atandığından aldım
paketleri hemen hatayı kapatmak için. Bir de diğer eklentilere
dokunmadım zaten bunun da güncellemesi de yoktu, derlenen bir şey
değildi sadece betikti o yüzden aldım yoksa almayacaktım.

Haklısın, özür dilerim, arada sırada yapıyorum bunu :(

--
Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng