[Gelistirici] playground/caglar.kilimci/desktop - Multi functional application launcher

Çağlar Kilimci ckilimci at pardus.org.tr
27 Oca 2011 Per 13:52:13 EET

On Thursday, January 27, 2011 12:50:38 pm H. İbrahim Güngör wrote:

> Bu paket contrib depoda benim üzerimde duruyor. Sorunu yoksa 2011 deposuna
> da alacağım. Eğer üzerinde uğraşıyorsan vakit kaybetme diye söylüyorum.
> Ufak da bir hatırlatma yapayım: Yeni paket hazırlarken tüm depolarda
> -contrib,playground,2009- arama yapın, önceden yapılmış bir paket için
> vakit kaybetmeyin.

Aslında bakmıştım ama görememişim demek ki :) Biraz uğraştım (hatta Renan'la
uğraştık) aslında. Temalarda, resmin şeffaf görünme olayında biraz sorun var.
Compiz kaynaklı olabilir. Tam çözemedik. Aklında bulunsun diye yazayım dedim.

Bir de şimdiki hali çalışabilir durumda.

> Kolay gelsin.

İyi çalışmalar..

--
Çağlar Kilimci