[Gelistirici] playground/caglar.kilimci/desktop - Multi functional application launcher

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
27 Oca 2011 Per 12:50:38 EET

On Wed, 26 Jan 2011 16:47:07 +0200 (EET)
Çağlar Kilimci <paketler-commits at pardus.org.tr> wrote:

> Author: caglar.kilimci
> Date: Wed Jan 26 16:47:07 2011
> New Revision: 111227
>
> Added:
>    playground/caglar.kilimci/desktop/
>    playground/caglar.kilimci/desktop/kde/
>    playground/caglar.kilimci/desktop/kde/addon/
>    playground/caglar.kilimci/desktop/kde/addon/launchy/
>    playground/caglar.kilimci/desktop/kde/addon/launchy/actions.py
>    playground/caglar.kilimci/desktop/kde/addon/launchy/pspec.xml
> Log:
> Multi functional application launcher

Bu paket contrib depoda benim üzerimde duruyor. Sorunu yoksa 2011 deposuna da
alacağım. Eğer üzerinde uğraşıyorsan vakit kaybetme diye söylüyorum. Ufak da
bir hatırlatma yapayım: Yeni paket hazırlarken tüm depolarda
-contrib,playground,2009- arama yapın, önceden yapılmış bir paket için vakit
kaybetmeyin.

Kolay gelsin.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>