[Gelistirici] playground/caglar.kilimci/desktop - Multi functional application launcher

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
27 Oca 2011 Per 21:00:16 EET

On Thu, 27 Jan 2011 13:52:13 +0200
Çağlar Kilimci <ckilimci at pardus.org.tr> wrote:

> Aslında bakmıştım ama görememişim demek ki :) Biraz uğraştım (hatta Renan'la
> uğraştık) aslında. Temalarda, resmin şeffaf görünme olayında biraz sorun
> var. Compiz kaynaklı olabilir. Tam çözemedik. Aklında bulunsun diye yazayım
> dedim.

Compiz?

> Bir de şimdiki hali çalışabilir durumda.

Paketle ilgilenmek istersen üzerine alabilirsin bu arada, vakit
kaybetme diye söyledim.

Zamanında epey uğraştırmıştı beni, bazı KDE uygulamalarının desktop
dosyalarını düzgün parse edemiyor saçmalıyordu. Onu düzelten yama + ufak
özelleştirmeler vs. var. Ayrıca paketin history bilgisi kaybolmasa iyi olur,
masraf ittik onca :)

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>