[Gelistirici] Sistem Saati

Koray Löker loker at pardus.org.tr
26 Oca 2011 Çar 10:47:13 EET

26 Ocak 2011 Çarşamba günü (saat 01:32:37) Erdem Bayer şunları yazmıştı:
> Yalı'da sormaya +1. Sistem saatinin nasıl tutulacağını kullanıcı
> seçebilmeli bence. Hatırladığım kadarı ile kullandığım diğer tüm
> dağıtımlar da saati nasıl tutacaklarını (GMT veya Yerel) kurulum
> esnasında soruyorlar.

Abi n'apıyoruz biz? Kolay kullanılır işletim sistemi derken ne hale geldik.
Son kullanıcı için bir tercih yapıp devam etmeliyiz. Tercihlerimizi yanlış
bulanlar da rakiplerimizi tercih etmeli... İş yapmanın temel kuralı bu konuda
kararlı olmak.

Yalı iyice ÖSS'ye dönmeye başladı... Kullanıcıyı hiç bir şeyden anlamaz kabul
edelim demiyorum, ama onun yerine tercihler yapıyoruz bu konuda tutarlı bir
program yapalım diyorum.

KDE tercih etmedik mi? Aynı şey değil ama tercih yapıyormuşuz demek istiyorum.

N'olursunuz basitleştirelim tasarımlarımızı... Doğru ya da yanlış ama tutarlı
bir seçenekler bütünü olalım 600+ linux dağıtımından bir başkası değil, Pardus
olmanın biricik yolu bu...

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->