[Gelistirici] Sistem Saati

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
26 Oca 2011 Çar 11:55:31 EET

Selamlar

Çrş, 2011-01-26 tarihinde 10:47 +0200 saatinde, Koray Löker yazdı:
> Abi n'apıyoruz biz? Kolay kullanılır işletim sistemi derken ne hale
> geldik.

Benim kolay kullanılır işletim sistemi tanımıma kullanan kişilerin diğer
işletim sistemlerinin ayarlarını bozmamak da giriyor. KDE tercihi ile bu
birbirinden çok farklı, KDE tercih etmemiz kullanıcıların diğer işletim
sistemlerinin ayarlarını değiştirmelerine sebep olmuyor.

Saat ayarını UTC veya Yerel Saat yapmak bizim için Windows'a göre çok
daha kolay kullanıcılar açısından bakılınca. Ancak öntanımlı UTC yapar
ve Win/Pardus Dual Boot kullanan insanların Win ayarlarını bozarsak
bence bu Pardus'a artı değil eksi olarak döner.

Öntanımlı yerel saat yapalım veya Gelişmiş ayarlar diye bir sayfada
soralım bence.

Saygılarımla
Erdem Bayer