[Gelistirici] Sistem Saati

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
26 Oca 2011 Çar 01:32:37 EET

Selamlar

Sal, 2011-01-25 tarihinde 23:02 +0200 saatinde, Ozan Çağlayan yazdı:
> Bunu default olarak UTC'ye çekmeyi düşünüyorum 2011.1 ve Corporate
> 2'de.
> İtirazı olan var mı? Ya da zaman çakışmalarını önlemek için YALI'da
> bir
> soru koysak mı? Ya da YALI sistemde Windows bölüm tespit ederse
> grub'a
> yazmak için, RTC'yi yerel saat tutmaya karar verebilir?

Yalı'da sormaya +1. Sistem saatinin nasıl tutulacağını kullanıcı
seçebilmeli bence. Hatırladığım kadarı ile kullandığım diğer tüm
dağıtımlar da saati nasıl tutacaklarını (GMT veya Yerel) kurulum
esnasında soruyorlar.

Bu arada mudur'de her ikisini de kullanabilmek içi destek yok mu clock
değişkeni ile?

Saygılarımla
Erdem Bayer