[Gelistirici] 2011 depoları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
24 Oca 2011 Pzt 09:59:24 EET

24 Ocak 2011 Pazartesi günü (saat 09:27:09) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>    İkili Depo       Derleyen Farm    Kaynak Depo
>    ----------       -------------    -----------
>    devel/i686       devel/i686       devel
>    devel/x86_64     devel/x86_86     devel
>    testing/i686     testing/i686     testing
>    testing/x86_64   testing/x86_64   testing
>    stable/i686      -                testing
>    stable/x86_64    -                testing
>
>  Görüldüğü gibi stable depolarının ayrı bir farmı yok. Bunlar testing
>  deposunda test edilmiş
>  ACK/NACK sürecinden geçmiş paketleri barındırıyor. Bu depolardaki
>  değişiklikler doğrudan
>  son kullanıcıya yansıyor.

Devel->Testing politikası ve süreci ne olacak?

Önce KDE'nin 4.7'ye, sonra da Amarok'un 2.5'e yükseltildiğini varsayalım.
Amarok bundan sonra KDE 4.7'ye linklenir. Amarok, KDE'den daha sonra Testing
deposuna girerse ve KDE testten geçmezse Amarok'un Stable'a geçerken bir kez
daha derlenmesi gerekmeyecek mi?

3 depolu sistemi, uzun bir süre önce bu problemi de çözer diye ortaya
attığımızı hatırlıyorum, farm sayısı da 3*2 olmalı bu durumda. Yanılıyor
muyum?