[Gelistirici] Review hakkında.

Mete Bilgin mbilgin at pardus.org.tr
19 Oca 2011 Çar 09:27:47 EET

Selamlar,

18 Ocak 2011 Salı günü (saat 12:51:21) Serdar Dalgic şunları yazmıştı:
> On Tue, 18 Jan 2011 12:14:25 +0000

> ciddi miktarda fark varsa iki sürüme gidecek paket arasında, farklı
> review bug'ları açılmalı bence.

Farklı review bug'ları aynı bileşendeki aynı paketi gösterdiğini düşünürsek
nasıl bir farklılık yaratacağını anlayamadım. Şuradaki bağımlılığı silecez
bunu ekleyecez şeklinde mi olacak bugzillada?

> Ama verdiğin iki örnekte de o kadar ciddi farklar yok, birinde fazladan
> bir bağımlılık yazıyorsun, diğerinde de bağımlılıklardan birinin
> sürümünü değiştiriyorsun.

Peki iki sürüm arasında hiç mi fark yok? Sadece çekirdek sürüm numaraları mı
farklı? O zaman sorun yok. Eğer değilse farklı sürümlere farklı bağımlılı olan
paketlerin girmesi gerekebilir gibime geliyor.

2011 için farklı kurumsal için farklı olabilecek paketler de olacak(programın
eklentisi %100 düzgün çalışmasa da 2011 için olması gereken bir şey kurumsal
için olmaması gerekebilir.) birinin bitmesini bekledikten sonra diğer sürüm
için review'den geçirmek mi gerekecek? Ki bazen bir paket +3 ay review'da
bekleyebiliyor.

> "Biz review işini neden yapıyoruz?" dedirtecek farklılıklar değil bence.

Sadece gözüme çarpan bir örnek olduğu için tartışmaya açtım. Daha farklı
örnekler olabilir biraz bakınmak lazım.

Sonuçta bunlar benim iki kuruş fikrim.

İyi günler.
---