[Gelistirici] Package-diff-notify Betiği

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
18 Oca 2011 Sal 16:44:47 EET

Salı, Aralık 28, 2010 günü (saat 11:59:14 öö) Gökhan Özbulak şunları yazmıştı:
> Salı, Aralık 28, 2010 günü (saat 11:40:53 öö) H. İbrahim Güngör şunları
>
> Betik şu an kullanıcının belirlediği dağıtımlar için çıktı üretebiliyor.
>
> "5) Paketçi, betik içerisinde tanımlanmış depo adreslerini ezmek istiyorsa
> $ ./package-diff-notify -p "Packager name" repoURL1 repoURL2 repoURL3"
>
> Sadece sürüme göre farklı olan paketleri getirmek iyi fikir bence de, bunu
> not aldım.

Merhaba,

İbrahim ile Ozan'ın önerilerini birleştirerek sadece dağıtımlar arasında
farklı özelliklere sahip paketlerin listelenmesini varsayılan davranış olarak
değiştirdim. Buna göre farklı dağıtımlar arasında yayım numarası(release)
dışında; paket adı, paketçi ismi ve e-posta adres(ler)i, sürüm numarası, paket
ve yama sayısındaki herhangi bir farklılık durumunda paket çıktıya yansıyor.
Eğer kullanıcılar yine de tüm paketleri listelemek isterse -a veya --all
seçenekleri ile davranışı değiştirebilirler:

$ ./package-diff-notify -a -p "Packager name"

Bu arada paketçilerden bu betiğin ürettiği çıktıyı e-posta olarak almayla
ilgili problem olduğunu düşünen var mı? Yoksa, düzenli olarak paketçilere
paket durumlarını e-posta olarak yollamayı düşünüyoruz.

İyi çalışmalar

 --
Gökhan Özbulak / go
Pardus -- TUBITAK/UEKAE