[Gelistirici] Review hakkında.

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
18 Oca 2011 Sal 14:51:21 EET

On Tue, 18 Jan 2011 12:14:25 +0000
Mete Bilgin <mbilgin at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar,
>
> Aklıma birşey takıldı. Şu anda playground/review altında 2 ayrı sürümümüz için
> review sürecini aynı dizin altında yapıyoruz. Burada hem paketçi için hem
> gözden geçiren için sancılı bir yol değil mi?
>
> Biz review işini neden yapıyoruz diye soru sormadan edemiyorum. Verilen ack
> sadece review altındaki değişmeyen haline vermiyor muyuz?(düzgün bağımlılık
> yazılması vs.)

ciddi miktarda fark varsa iki sürüme gidecek paket arasında, farklı
review bug'ları açılmalı bence.

Ama verdiğin iki örnekte de o kadar ciddi farklar yok, birinde fazladan
bir bağımlılık yazıyorsun, diğerinde de bağımlılıklardan birinin
sürümünü değiştiriyorsun.

"Biz review işini neden yapıyoruz?" dedirtecek farklılıklar değil bence.

--
Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>