[Gelistirici] 2011/devel/desktop/kde/base/kdebase-workspace - Brightness key fix for kdebug#246521.

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
13 Oca 2011 Per 23:13:38 EET

13 Ocak 2011 22:30 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazdı:

> Bugün sıfır kurulum yaptığım bir makinede, görev çubuğunda kaptan'ın sadece
> simgesi gözüküyordu.

Bu iyi bir şey olabilir. Açık olan kayıttaki videoyu henüz izlemedim ama
anladığım kadarıyla ve benim tekrar edebildiğim durum şu: sadece simge
durumu seçeneği açık olduğunda KDE ilk açıldıktan sonra ilk uygulama
açıldığında sadece simge durumunda olmuyor, uygulama ismi de yazıyor. İkinci
uygulama ile düzeliyor ve bu sonrasında düzgün davranış sergiliyor.

Eğer bu seçenek kapalı olduğunda da sadece KDE ilk açıldığında simge
durumunda göstermenin tam tersi bir durum varsa. Sorunun çözümü daha basit
olabilir.

> Ben de önemli bir hata olduğunu düşünerek kapattım.
> Öntanımlı olarak kapalı gelen bir yamanın böyle bir hataya neden olmasına
> izin
> vermeyelim bence, onun yerine sen hatayı düzelttiğin zaman pakete alırız
> olur
> biter. Olma mı?

En azından seçenek kapalı olduğunda simge durumunda olma sorununu çözüp,
açık olduğunda yaşanan konu ile ilgili bilinen durumlara ekleyip
çıkarabiliriz, çok istenen bir özellik, küçük bilgisayarlar için çok
kullanışlı.