[Gelistirici] 2011/devel/desktop/kde/base/kdebase-workspace - Brightness key fix for kdebug#246521.

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 22:30:30 EET

13 Ocak 2011 Perşembe günü (saat 22:18:58) Gokmen Goksel şunları yazmıştı:
> Bunu kapatmasaydin keske, acik hatasi var benim uzerimde ilgilenecegim ama
> vakit bulamiyorum malumun, zaten on tanimli acik gelmiyor.
>
> Surume yetistirebilir miyim bilmiyorum ama ozelligi kaldirmak yerine bu
> sekilde kalmasinda bir sakinca olacagini zannetmiyorum

Bugün sıfır kurulum yaptığım bir makinede, görev çubuğunda kaptan'ın sadece
simgesi gözüküyordu. Ben de önemli bir hata olduğunu düşünerek kapattım.
Öntanımlı olarak kapalı gelen bir yamanın böyle bir hataya neden olmasına izin
vermeyelim bence, onun yerine sen hatayı düzelttiğin zaman pakete alırız olur
biter. Olma mı?

--
Gökçen Eraslan