[Gelistirici] Deltası üretilmeyecek paketlerin işaretlenmesi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
14 Oca 2011 Cum 13:45:12 EET

Selamlar,

Delta üretimi daha hızlı olacağı için buildfarm'daki delta ile ilgili
kısımları silip pisi'nin build aşamasına dahil etmeye başlamıştık. pisi.conf
içinde max_delta_count (bu ismi değiştirmeyi düşünüyorum bu arada) sıfırdan
farklı olduğunda çalışıyor.

Deltasının üretilmemesini istediğimiz paketleri daha önce buildfarm kodunda
hardcode ediyorduk. Bu işi pisi'ye taşırken biraz daha temiz bir yöntem seçmek
istiyorum. Paket isimlerinin bulunduğu bir liste yerine her paketin kendi
içine bir işaret konulabilir. Ekleyeceğimiz yani tag için biraz daha generic
bir isim seçersek ilerde farklı amaçlarla da kullanabileceğimizi düşünüyorum
(debug paketleri engellemek, sıkıştırmayı atlamak, vs).

Bu amaçla Package tagı altına

    <Disable>deltaGeneration</Disable>

gibi bir tag ekleyebilmeyi öneriyorum. Adında Delta/Debug gibi ifadeler geçen
tag'ları eklemek istemiyorum. O şekilde yapıldığında hem esnek olmuyor hem de
autoxml'in index'leri vs. parse etmesi daha fazla zaman alıyor.

Fikirler?

PS: Biraz acil bir konu. Bugün/yarın karara varıp depoya almamız lazım.