[Gelistirici] Kurumsal2 Depo Politikası (was Re: MySQL 5.5)

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 22:40:33 EET

Selamlar

Prş, 2011-01-13 tarihinde 21:52 +0200 saatinde, H. İbrahim Güngör yazdı:
> Aşağıdaki argümanın, ikimizin Kurumsal sürüm anlayışı arasındaki uçurumu nasıl
> anlattığını anlamama yetmedi. Fark olabilir desen anlayacağım da, uçurumu
> anlamam mümkün değil. Neyse.

Uçurum şurada:

Sorun çıkaracağını düşündüğümüz güncellemeleri 2011'e almamaya karar
veriyoruz, halbuki Kurumsal2 deposunun 2011'den daha kontrollü
güncellenmesi gerekiyor.

> Laf sokmaya çalışmıyorum, ilk yazdığın mail hiç politika tartışacakmış bir
> havada değil. Amacın politika tartışmaksa yeri bu thread değil.

Epostaların havası yerine içeriklerini değerlendirmeyi daha doğru bir
yaklaşım olarak görüyorum.

> Evet, ve ben de listeye danışıyorum kritik bir güncelleme için. Onay gelince
> güncellemeyi alıyorum.

Kimden nasıl bir onay istiyorsun? Ne zaman, hangi ortamlarda, neye
dayanarak bu onay veriliyor?

Yani ortada bir depo politikası var ve bir tek benim mi haberim yok?

Ayrıca hemen ekleyeyim: geliştirici listesine danışmak güncellemelerin
güvenli olmasını sağlamak için yeterli bir yöntem değil, başka bir
yöntem bulalım.

> Birşeye bozulmadım, yanlış anlamışsın. Yaptığım MySQL güncellemesine
> içerleyip bana Kurumsal2'nin önemini anlamadığımı anlatmaya çalışman
> gereksiz bir çaba. Bunu da daha fazla uzatmayalım.

Gerçekten de yaptığın MySQL güncellemesine için için öfkelendiğimi,
kırıldığımı, alındığımı düşünüyorsun yani. Bunu yaklaşımı bayağı
eğlenceli buldum.

Sanırım bu listenin kullanımı ile ilgili önemli bir yanlış anlama var:

Eğer sana birşey anlatmaya çabası içinde olsa idim, SANA eposta atardım.
Buraya yazıyorum, çünkü bu sorunu tartışmanın yerinin tam da geliştirici
listesi olduğunu düşünüyorum. Kurumsal2 sürümü için ayrı bir liste varsa
benim haberim yok.

Tüm geliştirici ekibe bunu anlatmaya çalışmanın ise gereksiz bir çaba
olduğunu düşünmüyorum. (Zaten buraya yazmamdan bunun anlaşıldığından
eminim.)

> Yeni politika tartışması açmak için dediğim gibi yeni bir thread
> açıp orada tartışalım.

Bu tartışmaya tek itirazın başlık ise, başlığı değiştirdim.

Saygılarımla
Erdem Bayer