[Gelistirici] MySQL 5.5

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 21:52:56 EET

On Thu, 13 Jan 2011 21:34:16 +0200
Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar

> O halde ben monologuma devam edeyim :( Argümanlarımın olmadığından
> bahsetmişsin ama hemen alttaki alıntıladığın kısmı ben argümanlarım diye
> yazmıştım.

Aşağıdaki argümanın, ikimizin Kurumsal sürüm anlayışı arasındaki uçurumu nasıl
anlattığını anlamama yetmedi. Fark olabilir desen anlayacağım da, uçurumu
anlamam mümkün değil. Neyse.

> Anlamadım, laf mı sokuyorsun?
>
> Ben kişisel bir şeyi tartışmıyorum, bir politikayı tartışıyorum, eğer
> tartışmayı kişiselleştirmek istiyorsan, bu doğru bir yaklaşım ama ben
> politikayı tartışmaya devam edeceğim, haberin olsun.

Laf sokmaya çalışmıyorum, ilk yazdığın mail hiç politika tartışacakmış bir
havada değil. Amacın politika tartışmaksa yeri bu thread değil.

> Gerçeklerden bahsetmiyorsun. Gerçek şu anda kritik projelerimiz dahil
> heryerde aktif olarak Kurumsal2 kullanmakta olduğumuz (en azından proje
> ekibi).

Evet, ve ben de listeye danışıyorum kritik bir güncelleme için. Onay gelince
güncellemeyi alıyorum.

> [...]
> kalmayacağım bilgisi içimi rahatlatıyor.

> Fiili bir durumu ve bunun sonuçlarını tartışmak için illa birşeylerin
> bozulmasını beklemek bana Kurumsal2 sürümü için pek uygun bir yaklaşım
> gibi gözükmüyor.
>
> Belki anlatamamışımdır diye yeniden özetleyeyim: İtiraz ettiğim durum
> 2011 için yazılı olmasa bile fiili bir politika olması (örneğin kritik
> güncellemeler depoya alınmıyor) ancak Kurumsal2 için böyle bir politika
> olmaması.
>
> Şu anda uyguladığımız yöntem yanlış. Sırf sen bozuluyorsun diye bunu

Birşeye bozulmadım, yanlış anlamışsın. Yaptığım MySQL güncellemesine
içerleyip bana Kurumsal2'nin önemini anlamadığımı anlatmaya çalışman
gereksiz bir çaba. Bunu da daha fazla uzatmayalım.

Yeni politika tartışması açmak için dediğim gibi yeni bir thread
açıp orada tartışalım.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>