[Gelistirici] Kurumsal2 Depo Politikası (was Re: MySQL 5.5)

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 23:00:01 EET

On Thu, 13 Jan 2011 22:40:33 +0200
Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar

> Uçurum şurada:
>
> Sorun çıkaracağını düşündüğümüz güncellemeleri 2011'e almamaya karar
> veriyoruz, halbuki Kurumsal2 deposunun 2011'den daha kontrollü
> güncellenmesi gerekiyor.

Doğru. Şu anda da çok farklı bir durum sergilenmiyor.

> Epostaların havası yerine içeriklerini değerlendirmeyi daha doğru bir
> yaklaşım olarak görüyorum.

> Kimden nasıl bir onay istiyorsun? Ne zaman, hangi ortamlarda, neye
> dayanarak bu onay veriliyor?

Kritik güncellemenin yapılıp yapılmamasını listeye soruyorum, sürüm
yöneticisinden onay alıyorum. Okumamış olabilirsin belki.

> Yani ortada bir depo politikası var ve bir tek benim mi haberim yok?
>
> Ayrıca hemen ekleyeyim: geliştirici listesine danışmak güncellemelerin
> güvenli olmasını sağlamak için yeterli bir yöntem değil, başka bir
> yöntem bulalım.

> Gerçekten de yaptığın MySQL güncellemesine için için öfkelendiğimi,
> kırıldığımı, alındığımı düşünüyorsun yani. Bunu yaklaşımı bayağı
> eğlenceli buldum.

Hayır böyle birşey düşünmüyorum. Sen böyle düşünsen bile umrumda olmazdı,
gerçekten.

> Sanırım bu listenin kullanımı ile ilgili önemli bir yanlış anlama var:
>
> Eğer sana birşey anlatmaya çabası içinde olsa idim, SANA eposta atardım.
> Buraya yazıyorum, çünkü bu sorunu tartışmanın yerinin tam da geliştirici
> listesi olduğunu düşünüyorum. Kurumsal2 sürümü için ayrı bir liste varsa
> benim haberim yok.

Ben de konunun bu liste olduğunu düşünüyorum ama sen ısrarla bana olayı
kişiselleştiriyorsun derken sürekli kişisel şeyler yazıyor, politikayla ilgili
birşey yazmıyorsun. O yüzden bu konuyu keselim burada, vakit kaybı çünkü.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>