[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
12 Oca 2011 Çar 15:24:59 EET

Açıkçası Belgelerim yerine doğrudan Ev dizininin kullanılması gerektiğini
söyleyenler bir türlü dertlerini anlatamıyorlar. Belki anlatsalar
Belgelerim'i savunanları da ikna edebilecekler ama olmuyor.

Ulaşım kolaylığı? Var mı başka bir şey? Bunu da sordum kime göre, neye göre,
nasıl diye? KDE bize güzellik yapıyor dedim ayrıca, olması gereken de budur
dedim?

Belgelerim diye ayrı bir dizin oluşturduğumuz zaman kullanıcıya özgürlük
veriyoruz. Kullanıcı isterse buradaki dizinleri kullanabiliyor, resimdi,
müzikti. Bu kategorilerden birine uymayanları doğrudan Belgeler'e
kaydediyor. Baktı bir belge biçimiyle çok içli dışlı onun için Belgeler
içinde farklı bir dizin oluşturabiliyor. Gördüğünüz gibi genişlemeye ne
kadar müsait bir yapı.

Neden İndirilenler diye gereksiz bir dizin var? Kullanıcı neden bunlara
ulaşmak için İndirilenler dizinine girmek zorunda bırakılıyor? Bi de şöyle
bir şey kullanıcı buna erişmek istiyor ki indiriyor değil mi ama, yani ne
kadar elinin altında olsa o kadar iyi? Doğrudan Ev dizinine kaydedilse ya?
Ne güzel curcuna olur, rengarenk.