[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Akın Ömeroğlu akin at pardus.org.tr
12 Oca 2011 Çar 15:12:07 EET

On Wednesday 12 January 2011 14:13:01 Anıl Özbek wrote:

> Caps üzerinden bakalım:
> Computer > C > Users > User-Name > My doc, my pics, my shoes
> Sistem > home > maidis > Belgeler > Resimlerim, belgelerim, ayakkabılarım
>
> Ulaşma konusunda bir fark göremiyorum?

Windows bu klasöre ulaşman için görev çubuğuna simge koymuş durumda. Bu yüzden
tek tıkla bu klasörlerin olduğu alana ulaşabiliyorsun.

Hangi dosya yöneticisini kullanıyorsun bilmiyorum ama benim kullandığım dosya
yöneticisini çalıştırdığın zaman /home/kullanıcı_adı klasörünü doğrudan
açıyor. Bu yüzden Resimlerime ulaşmak için sistemden ev klasörüne oradan
kullanıcı adıma gitmeme gerek kalmıyor.

OsX'de bildiğim kadarıyla finder'ı çalıştırdığında doğrudan ev klasörünü
açıyor. Sistemin kök dizini yerine.

Windows'ta da büyük ihtimalle bunu doğrudan beceremediklerinden görev çubuğuna
kısa yol koyuyorlar.

Kısaca ayvaz kasap hep bir hesap olmuyor. :P

--
Akın