[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Koray Löker loker at pardus.org.tr
12 Oca 2011 Çar 13:20:24 EET

12 Ocak 2011 Çarşamba günü (saat 13:14:25) Anıl Özbek şunları yazmıştı:
> Bu dizinlerin ev dizininde olması daha kolay ulaşılmasını sağlıyor? Kime
> göre, neye göre, nasıl?

sol panelde ayrı ayrı kısayollarını koymamız işe yarıyor görünüyor. Bunu
doğrulayan da, yanlışlayan da oldu, doğrulayanların sayısı daha çok gibi
görünüyor. Eh orada tek tıkla erişilen şeyin ev dizini altında bir başka
katmanda olması çok tutarlı mı diye düşünüyorum, yok orada da tek tek
ulaşılsın daha iyi diyorum.

Neticede her iki senaryoda da muhalifler kendi çözümünü yaratıyor basitçe, çok
dert değil bence. Fakat insanların daha rahat kullanmaları için daha az
işlemle ulaşmaları lazım kuralı uyarınca doğru olanın bu olduğunu sanıyorum.

Bir hedefe üç adımdan uzun varıyorsan yanlıştır der HCI uzmanları... Ockham'ın
Usturası da vardır hikaye olarak... Vikipedi der ki, "Occam's Razor" teorisi
temel olarak "her şeyin birbirine eşit olduğu bir ortamda, en basit açıklama
doğruya en yatkın olandır" felsefesi üzerinde şekillenir.

Doğru için basitleştirilmiş olana yönelmeli... Basit olan ortada olandır diye
düşünüyorum.

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->