[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
12 Oca 2011 Çar 13:14:25 EET

12 Ocak 2011 13:02 tarihinde Gökmen Göksel <gokmen at pardus.org.tr> yazdı:

> Çarşamba 12 Ocak 2011 günü (saat 12:59:24) Anıl Özbek şunları yazmıştı:
> >

> http://teamtutorials.com/wp-content/uploads/2007/03/remove-system-generated
> Windows'u baz alarak ideal diyebiliyorsak Mac OsX'i baz alarak ideal değil
> diyebiliriz..

Gökmen, ilk önce o Mac'i indir :)

Windows'taki ekran görüntüsünü fotoğraf, müzik dosyalarına belge gözüyle
bakılabildiğini göstermek için verdim, müzik belgesi, resim belgesi gibi.
İdeal olduğunu da sadece bir GNU/Linux kullanıcısı olarak kendi
deneyimlerime dayanarak söyledim. Mevcut yapıyı yıkacaksak, bunu gerekli
kılacak güçlü argümanlar lazım, ben de şu ana kadar bunları göremediğim için
mevcut yapının korunmasını savunmak için sadece kendi düşüncemi vermemi
yeterli gördüm.

Bu dizinlerin ev dizininde olması daha kolay ulaşılmasını sağlıyor? Kime
göre, neye göre, nasıl?