[Gelistirici] Xfce4.8

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Oca 2011 Çar 00:33:06 EET

2011/1/12 Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr>

> Az iş gücü var, bu yüzden hem 4.6 hem de 4.8 ayrı şekilde bakımının
> zorlaştırıcı olacağını  düşündüğümden doğrudan 4.8 sürümünden devam etme
> taraftarıyım :)

O zaman Pardus 2011'in çıkışına yetiştirmek diye bir derdimiz olmasın, sakin
sakin paketleyelim. Ben Xfce 4.8 kararlı sürümün Pardus 2011'den önce
yayınlanacağını pek sanmıyorum =) ya da rc'yi paketleyelim şimdiden.

> Ayrıca ben de vaktim olmursa bir iki pakete el atarım. Bildiğim kadarıyla
> geliştiriciler
> 4.8 sürümününün üstünde daha çok duruyorlar. Hatta review'deki paketleri
> doğrudan 2.8 olacak şeklinde güncelleyerek
> de bu işe girişebiliriz. Depoda temizinden 4.8 sürümü olmuş olur. Arch'ın
> işi belliz olmaz, bakarsın yarın 4.8 yapmışlar :)

Arch'in işi belli, kararlı sürümün çıkmasını bekliyorlar =)

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net