[Gelistirici] Xfce4.8

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
17 Oca 2011 Pzt 19:34:08 EET

2011/1/11 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Bu arada Mete Bilgin, doğrudan Xfce'nin 4.8 sürümünü sokma düşüncesinde
> ısrarlı. Diğer dağıtımlar paketlemeye başladı fakat Ubuntu'da Natty
> sürümüyle Xfce 4.8 geliyor, Archlinux'ta da hala öntanımlı sürüm 4.6. Ben de
> önce stable'a 4.6 sürümünü alıp, 4.8'i test deposuna aktarmakta ısrarlıyım.

Xfce projesi, imkansızı başararak nisan'dan beri (2010) ertelenen çıkışı
nihayet tam zamanında gerçekleştirdi. 4.6 için konuşulacak bir şey kalmadı,
en temiz bir şekilde 4.8'in 2011 depolarına girmesini umuyorum. Bugün birkaç
paketi review'e alacağım.

İyi akşamlar.

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net