[Gelistirici] Xfce4.8

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
12 Oca 2011 Çar 00:10:19 EET

 On Tue, 11 Jan 2011 23:30:39 +0200, Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>
 wrote:
> 2010/11/4 Gökmen Görgen
>
> Buna cevap vermeyi unutmuşum. Evet aynen bu şekilde yapmaya karar
> verdim. devel - test - stable depo üçlüsü çok güzel oldu.
> Xfce'nin son durumu hakkında bilgi vereyim. Xfce temel paketlerinin
> büyük çoğunluğu Fatih Arslan tarafından birer ACK aldı, ikinci
> ACK'lerini bileşen sorumlusundan bekliyor.
>
> Bu arada Mete Bilgin, doğrudan Xfce'nin 4.8 sürümünü sokma
> düşüncesinde ısrarlı. Diğer dağıtımlar paketlemeye başladı
> fakat Ubuntu'da Natty sürümüyle Xfce 4.8 geliyor, Archlinux'ta da
> hala öntanımlı sürüm 4.6. Ben de önce stable'a 4.6 sürümünü
> [...]

 Az iş gücü var, bu yüzden hem 4.6 hem de 4.8 ayrı şekilde bakımının
 zorlaştırıcı olacağını  düşündüğümden doğrudan 4.8 sürümünden devam
 etme
 taraftarıyım :)

 Ayrıca ben de vaktim olmursa bir iki pakete el atarım. Bildiğim
 kadarıyla geliştiriciler
 4.8 sürümününün üstünde daha çok duruyorlar. Hatta review'deki
 paketleri doğrudan 2.8 olacak şeklinde güncelleyerek
 de bu işe girişebiliriz. Depoda temizinden 4.8 sürümü olmuş olur.
 Arch'ın işi belliz olmaz, bakarsın yarın 4.8 yapmışlar :)