[Gelistirici] Eclipse paketlerinin adlarında değişiklik

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
8 Oca 2011 Cmt 22:19:54 EET

08 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 22:01:13) Gökhan Özbulak şunları yazmıştı:
>  On Sat, 8 Jan 2011 21:54:16 +0200, Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>
>
>  Su an 2009 devel icin degisiklikleri deliver ettim, hepsini
>  hallettikten sonra buraya yazarim.

2011'de dizinlerin isimlerini değiştirip pspec'teki isimleri değiştirmemişsin,
yarıda kalmış yaptığın yani.

>  2009->2011 gecisini yapacak ancak sisteminde eclipse-binary kurulu olan
>  kullanicilara karsin 2011 pspec'inde eclipse-binary icin conflict
>  tanimlamamiz gerekmez mi?

Hayır, eclipse-binary 2011 depolarında olmayacak; eclipse, eclipse-binary'nin
yerini almıyor mu? Niye conflict yazalım? eclipse REPLACES eclipse-binary değil
mi?

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux