[Gelistirici] Eclipse paketlerinin adlarında değişiklik

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
8 Oca 2011 Cmt 22:50:17 EET

 On Sat, 8 Jan 2011 22:19:54 +0200, Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>
 wrote:
> 08 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 22:01:13) Gökhan Özbulak şunları
> yazmıştı:

> 2011'de dizinlerin isimlerini değiştirip pspec'teki isimleri
> değiştirmemişsin,
> yarıda kalmış yaptığın yani.

 Tum depolarda dizin degisikliklerini yaptiktan sonra eksiklikleri
 farkettim, dolayisiyla depolari degisikleri yansitacak sekilde yeniden
 guncellemeye basladim, 2009/stable, corporate2'den sonra 2011'i ele
 alacagim.

> Hayır, eclipse-binary 2011 depolarında olmayacak; eclipse,
> eclipse-binary'nin
> yerini almıyor mu? Niye conflict yazalım? eclipse REPLACES
> eclipse-binary değil
> mi?

 Ok, dedigin gibi replaces yeterli gorunuyor.

 --
 Gökhan Özbulak / go
 Pardus -- Tübitak/UEKAE