[Gelistirici] Eclipse paketlerinin adlarında değişiklik

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
8 Oca 2011 Cmt 22:01:13 EET

 On Sat, 8 Jan 2011 21:54:16 +0200, Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>
 wrote:
> 08 Ocak 2011 Cumartesi günü (saat 20:41:20) Serdar Dalgıç şunları
> yazmıştı:

> 2011'de hala pspec'lerde binary'li isimler var, 2011'de

 Su an 2009 devel icin degisiklikleri deliver ettim, hepsini
 hallettikten sonra buraya yazarim.

> * pspec.xml'ler düzeltilmeli
> * binary'li isimler obsolete yazılmalı
> * eclipse paketindeki conflict kaldırılmalı.

 2009->2011 gecisini yapacak ancak sisteminde eclipse-binary kurulu olan
 kullanicilara karsin 2011 pspec'inde eclipse-binary icin conflict
 tanimlamamiz gerekmez mi?

 Gökhan Özbulak / go
 Pardus -- Tübitak/UEKAE
 http://www.pardus.org.tr/eng