[Gelistirici] 2011 için ayrı bir depo açma ihtiyacı

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Oca 2011 Per 09:45:42 EET

On Wednesday 05 January 2011 18:23:33 Anıl Özbek wrote:
> - Kapalı kaynak olduğu için ana depoya almaya içimin el vermediği
> paketlerim için böyle bir depoyu kullanabilirim.

İşte bu, kişiden kişiye değişiyor ve bunun neden olduğu tutarsız görünüm son
kullanıcıyı olumsuz etkiliyor.

Bir de şu var. Ben de kapalı kodlu NVIDIA ve ATI sürücüleri için açılan
hataları desteklemiyoruz diye geçersiz olarak kapatmak istiyorum. Zira bu
sürücüler için yapabileceğim hiçbir şey yok. Ancak durumları itibariyle ana
depoda bulunmak durumundalar. Sırf kullanıcıya kolaylık olsun diye DVD'ye de
aldık hatta NVIDIA sürücülerini.