[Gelistirici] 2011 için ayr? bir depo açma ihtiyac?

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
6 Oca 2011 Per 08:34:28 EET

 On Wed, 05 Jan 2011 22:33:14 +0200, Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>
 wrote:
> İki ya da daha fazla depoda asıl sorunlar bu iki depo arasında paket
> taşımaya başlayınca çıkıyor, ki bu bir süre sonra kaçınılmaz. Paket
> taşıma işlemlerinin en aza inmesi ve sorunsuz olması için ise deponun
> ve
> taşıma sürecinin sağlam bir politikası olması gerekiyor. Bir gün
> böyle
> bir depo olacaksa, teknik neden/kaynak vs'den çok sürdürülebilir bir
> depo politikasına gerek var, bu depo politikasının da sağlam koşullar
> içermesi lazım..

> [...]

 Ekin'nin dediklerine tamamen katılıyorum, depolarda hangi tip
 paketlerin bulunacağı ile ilgili düzgün bir karar almadan bu işe
 başlarsak 2009'a kadar varolan contrib'den bir farkı olmayacak ve aynı
 tartışmalara neden olacak. Yeni depo açmayalım demek istemiyorum ama
 bunu düzgün bir zemine oturtmamız gerekiyor. Ayrıca benim paketim
 review'den geçmese de olur o zaman ben onu contrib'e koyayım demek bir
 depo politikası kararı olamaz gibi geliyor.

 Daha kesin sınırları olan ve hangi paketin hangi depoda olmasını
 anlatabilecek olan açık bir depo politikamız olmalı.