[Gelistirici] 2011 için ayr? bir depo açma ihtiyac?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Oca 2011 Çar 22:59:51 EET

Merhaba,

On Wed, 2011-01-05 at 22:33 +0200, Ekin Meroğlu wrote:

> Necdet'in de dediği gibi bu tip bir deponun camia tarafından açılması ve
> bakılması en mantıklı olanı.

Bu arada ufak bir açıklama, bu ikinci - üçüncü - eninci depo kim
tarafından sunulursa sunulsun, olmazsa olmazı geniş, düzgün ve *yazılı*
bir depo politikası / kural seti bence. Bu politika ortaya koyulmadan
depoyu açan ve işleten kim olursa olsun aynı itirazı yapacağım, sonunda
da aynı sorunları yaşayacağımızı düşünüyorum.

Yanlış anlaşılmasın, herkes çıkıp "depo burada, as-is veya şu kadar
destekle sunuyorum" der, açar, işletir - hiç bir şekilde benden (veya
başkasından) izin/icazet vs almak durumda değil. Ama bu işin bir camia
içinde doğru bir şekilde uzlaşı ile yapılması gerektiğini, bizim de tam
olarak buna ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.

ekin.