[Gelistirici] 2011 için ayrı bir depo açma ihtiyacı

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
5 Oca 2011 Çar 22:38:17 EET

Selamlar,

05 Ocak 2011 20:24 tarihinde Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr> yazdı:

> Test depousunu da kimseye zorla kullandırtmıyoruz, sonuçta bu depoyu
> kullanacak olan kişiler yine her türlü sorumluluğu kabul etmiş olacaktır.
> Camia ve Pardus diye neden ayrıma girildi anlamadım şimdi. Geliştirci olan
> herkesin buraya paket koyma hakkı olacak. Bu deponun desteklenmeyeceği de
> önceden belirtilecek. Alan memnun, satan memnun...

Zorla kullandırma diye bir şey elbette olamaz. Ben özetle sadece
Pardus gelistiricilerinin yazabildiği ve resmi olarak Pardus
tarafından yayınlanan ama 'desteklenmeyen' bir depo fikrine sıcak
bakmıyorum.

> Ayrıca, Anıl'ın da dediği gibi, artık paket yapıp kişisel alanıma koyup,
> oradan da kullanıcılara buyrun kullanın demek istemiyorum. Bu şekilde bir depo
> olması herkesin işine yarayacaktır. Sadece geliştiricilere değil, kullanıcılar
> da kolay bir şekilde istedikleri paketleri deneyebilecekler.

Ayrıca böyle gözden geçirme olmaksızın paket eklenen bir deponun
farmını çalıştırmak da oldukça zahmetli olacaktır.

---
Necdet Yücel